Olitalia w nowej odsłonie

21.03.2014

Włoska marka oliw i olejów odświeża swój wizerunek!

Olitalia – jedna z czołowych marek dostarczających na polski rynek oliwy z oliwek oraz oleje z pestek winogron i ryżu odświeża swój wizerunek. Aby dotrzeć jeszcze bliżej konsumentów i podkreślić włoskie korzenie, na których wyrosła ta rodzinna marka, Olitalia odświeża swoją szatę graficzną. 

Pierwszym etapem rebrandingu jest zmiana logotypu. Nowe logo łączy w sobie najbardziej włoskie wartości: nawiązanie do tradycji i kultury oraz sztuki i wzornictwa. Umieszczenie drzewa oliwnego w logotypie marki symbolizuje naturalność i przywiązanie do włoskich tradycji w produkcji złocistej oliwy z oliwek. To właśnie ten cenny olej jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli kuchni włoskiej, synonimem doskonałego smaku, metaforą zdrowia oraz nieodzownym składnikiem śródziemnomorskiej diety. Równocześnie, podobnie jak charakterystyczna dla Italii sztuka i design, nowa grafika logotypu łączy w sobie klasykę i nowoczesność.

Już wkrótce na sklepowych półkach szukaj oliw i olejów Olitalia w nowej odsłonie. Zmiana dotyczyć będzie również etykiet i doskonale znanej formy butelki.